söndag 25 januari 2009

Obama, konst och dåliga raggningsförsök

idag har vart en såndär bra slapp dag. jag har inte gjort något spec egentligen. det ända som fattar är nog lite bira men den tog slut igår. igårkväll målade jag lite och de kommer en bild på de där nere sen. de vart. a va ska man säga, som all min konst.. jävligt flummigt. imorse hitta ja en barak obama vikdocka. satt o roade mig med att göra en sån . blev faktiskt jävligt snyggt måste jag medge. resten av dagen har bara drivit förbi typ, nu sitter jag o väntar på att riset jag kokar ska bli klart så ja kan äta. sitter även o drar dåliga raggningsrepliker till Fizk som har ätit för mycket stuvade makaroner.. det går nog inte så bra tror jag. aja all and all its just another brick in the . . . röv !

dagens bilder är 1 min målning från igår och 2 min obamadocka

Inga kommentarer: