söndag 8 februari 2009

israelbojkott

så vare fucking söndakväll igen, är fortfarande bakis och gjorde slut på mina sista pengar. de är grymt ja behöver fan jobb igen.

aja mob o victims o makabert i fredags va trevligt.. efterfest hos tobbe va också trevligt. igår varte harrys o de va typ trevligt skulle ja gissa.. mycke trevligt folk där..

nu sitter jag och typ.. gör ingenting alls och bara har trist och frösöker förstå mig på mig själv. de är nog jävligt jobbigt att va hjärncell i min skalle nu...

men ja måste säga att de mesta som är dåligt med mig idag är att jag inte har några stålar.. och inte något snus alls.. har inte snusat på hela dagen och ja håller på att bli galen.

gonatt



sen kom ja ju på att inlägget hette israelbojkott..
ni som är med kan kolla de tre första siffrorna under streckkoden på den vara du ska köpa. är dessa tre siffror 729 så kommer varan från israel..

pEACE!

1 kommentar:

Anonym sa...

Råna rika östermalmstanter, de har mycket pengar!