måndag 26 januari 2009

skaffa ungar?

nu äre tydligen så att ja ska skaffa ungar och åka till las vegas och gifta mig med elvis som präst. de va va ja fick per sms iaf. lite lockande måste ja säga, vettefan när de blir av men de lär vara kul. dedär med ungar vettefan om man är taggad på nu altså. fast ändå de skulle va jävla såft att faktiskt ha nån att lära alla roliga saker man kan.

som typ, svepa bira, sy, måla, åka bräda, ragga brudar

haha ja skulle bli en grym farsa jag lovar. fätt slapp sådär o låta ungarna lära sig av sina egna misstag. eller iaf med det mesta. då skulle man ha nån att laga käk åt ockås. det är jävligt såft. sådär lagom kul när man lagar käk åt sig själv. att bero på käk så ska ja nog göra kaffe och mackor nu. de skulle va såft.

åter till brud unge och las vegas. vad tror ni skulle ja passa som farsa. skulle ja kunna hänga me en brud länge eller är ja för lösaktig. och skulle ni tycka att de va skönt o slippa mig när ja flyttar till vegas super järnet spelar bort alla pengar och kör den lilla vinsten man har upp i armen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror på dig som farsa! :) det där med EN brud är väl dock en annan sak kanske... :P

Anonym sa...

hahaaha. jag tror du kommer få asfina ungar :D men ja, jag vet inte, jag tror väl inte riktigt på att du kan hålla dig till en brud länge nog. :P

Anonym sa...

Min framtidsplan jue :(